Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Vårprosjektet på musikklinja tar form!

Musikklinja vårprosjekt 2023 Sander Østberg Hva hadde verden vært uten kvinner? I musikken har ikke alltid kvinner fått den oppmerksomheten som fortjenes. Musikk er makt, og menn har fått mye av æren. Derfor vil musikkelevene anerkjenne banebrytende kvinner i musikken og gi dem den hyllesten de fortjener.

Begivenhetsrik helg for dans- og dramaelevene

Flere forestillinger som vises denne helga.

Festivalhelga for musikkelevene ble en suksess!

Med 5 konserter i løpet av helga, fikk publikum hørt et mangfold av sjangre.

TASTE OF FREEDOM, Festivalhelg med musikkelevene

Musikk Bjørn Filip Holm Helga 20.-22. januar inntar musikkelevene flere konsertsteder i Hamar.

Den lille piken med svovelstikkene

Forestillinger Dans/drama Mimus Klimaks Danse- og teatersalen i Stangehallen torsdag 24. november kl. 17.00 og 19.00 og søndag 27. november kl. 13.00 og 15.00. Priser kr. 80 (barn/stud./mod.) og 120 (voksen/fullpris). Forhåndskjøp av billetter: Vipps til 637851 (Mimus Klimaks). OBS! Merk betalingen med antall seter og hvilken forestilling billettkjøpet gjelder. Billettkjøp i døra, også kun Vipps.

Kirkekonsert med musikklinja

Konserter Stange kirke fredag 25. november kl. 19  Våler kirke lørdag 26. november kl. 18

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.